- Another day




- Soligt och härligt då man valna i morse och rasta hundarna innan man väckte kidsen :)
Härligt.

Åkte till stan vid nio . Uträtta lite ärenden .
Bla så inhandlades ett bio kort till kennys kompis som fyller år på fredag som han ska på party hos :).

Åt godaste grillade mackan med chevre och valnötter och honung mm mm mm :).

Lämna en Hokus pokus stol till en tjej inne i stan .

Handla mat willys.



Nya doftljus kom in i går på Village.
Sommar doftar vattenmelon och Hemma doftar clean cotton dvs ny tvättat :)

  

Träningskor Intersport .
Tiger of sweden Chinos ( Present ) Och en bok till mig.

Även två presenter köptes till nån annan kan ej visa bild då dom läser :).

 My little pony påslakan . Fleece morgonrock Madicken med öron :)




Puss och Glad påsk alla bloggläsare önskar Bambi och Mamma Jessica :).

Nu snabb damsuga uppe tända dofljus  och plocka undan lite .

K
Ä
R
L
E
K


Kommentarer
Postat av: Petra

Glad påsk önskar vi :)söta bambi

Postat av: Emelie

För mig blir det en trip till IKEA i helgen för att lagra upp mitt ljusförråd :-O det atr slut så himla fort!!

Men det där HEMMA ljuset måste jag hitta!!

2011-04-19 @ 20:02:10
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback