- Årets första

Tumblr_ljte0gdzne1qh5mi4o1_400_large



- Årets första mjukglass intos i dag en stor våffla med nötkrokant strössel.
Ljuvligt.

Hade en kanon dag  i dag med zandra .

Kolla Funky kids uppvisning och var med och hjölpte till lite kanon bra och kul.


I morgon ska Bambi och jag på Liten & stor.
Bambi ska få cykla dit, med ett leende på läpparna somna hon :).

14.00 är det utvecklingssamtal med Madicken på hennes skola.

Ska hinna städa över en timme med och plocka och dona med massa saker :).

Thats my day liksom :)
Tumblr_ljrfx0izeq1qfe5tco1_400_large


Nu rasta hundarna inan jag ska upp och läsa och kolla på min sovande buse <3


DREAMS

D
R
E
A
M
S




Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh så gott! Jag måste skaffa hem massa piller nu så att jag också kan äta mjukglass i sommar utan att få dödens magkrämpor ;-)

Postat av: lolla

åhh så underbart att njuta av årets första mjukglass

jag fick årets första vitsippe bukett av en liten flicka på skolan idag...så underbart

kramen lolla

2011-04-18 @ 12:56:56
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: lolla

åhh så underbart att njuta av årets första mjukglass

jag fick årets första vitsippe bukett av en liten flicka på skolan idag...så underbart

kramen lolla

2011-04-18 @ 12:58:17
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback