- Blåsippa ute i backarna står njuter och säger nu är det vår




- Tänk att jag tassar upp 40 min innan alal kids dom snusar som små nassegrisar i deras varma sängar inböddade av drömmar .
Rastar hundar , går ut med soper . Brer macker kokar välling häller upp jucie .
Väcker barn som kan sätta sig vid dukat frukost bord.
Borstar gaddar går till skolan .
8.30 vaknar Bambi med ett Mamma bär mig :).
sovit hela nattan igen i egen säng :).

Idag ska vi ha en till två timmars städ timmar :)
ska försöka att hinna med en massa.

Vid 14.00 blir det träning igen på step in :).

Sen ska jag invänta nya kyl och sval som ska komma i dag :).



P
E
A
C
E


Kommentarer
Postat av: Jenny E

Kanske vi ses på gymet i em. Ska prova ta med båda små.Spännande med ny kyl. Köket ser så mycket nyare o frächare med nya vitvaror.

Kram

2011-04-13 @ 10:58:40
Postat av: Erika

Såg Kenny och Madicken imorse :) vad stor Kenny har blivit.



Kram ha det finast

Postat av: vintageRetroPrinsessa



Jenny ; Ja och sågs det gjorde vi kanon kul :)

Bambi tyckte att det var kul att ni var där :).



ERika : Ja dom växer snabbt han e ju stora killen nu :)

2011-04-13 @ 22:11:35
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback