- Höna tupp eller kyckling




- Hemma från stor och liten som i dag bjöd på påskpyssel för små och stora :)
Härdas tyckte mamman och Bambi .
Dela ute lite kläder med som Bambi Madicken växt ur :)
skönt att bli av med lite :).
Go fika som vanligt .

Hem städa på gården en sväng :).

Bambi kikar tv mumsar frukt medans jag passar på att ta lite data tid :)

Ikväll blir det Afro power dans på step in som planerat med Jenny :).
Sen hem kika tv .

I morgon blir det  en hel dag :).

Först träning på step in med Zandra och Bambi.
Ducha fixxa till oss innan vi ska till stan .
Lämna Bambi hos farmor.
Äta på arenan .
Kika lite sen har jag Nageltid 13.30.
Sen gå till gullänget med musik i öronen :).
Handla lite mat hämta Bambi hem :).
Nu hoppas vi bara på att solen är på sitt bästa humör i morgon så vi får njuta lite sol :).
Det är man ju inte direkt bortskämd med :).


K
Ä
R
L
E
K


Dagens middag blir korvstroganoff jasminris och morotsstavar <3

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så kul med påskpyssel!!! :-) Å ang planschen så antar jag att bussgods är bästa sättet att skicka... KRAM

Postat av: lolla

ojoj

vad du hinner med du...kan du inte skicka lite enregi till mig...snäääälla!! skulle behöva en rejäl påfyllning känns det som i min kropp...kanske ska boosta med en massa vitaminer.

kramen lolla

2011-04-04 @ 18:25:30
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: emily

diktig du är som tränar och har dig!



hittade du strumpbyxorna i större storlek?

kram

2011-04-04 @ 18:37:20
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback