- Herr kantarell uppe på ett berg



- I Tisdags  em / kväll hade jag och Zandra planerat svamp plock.
Vandrai skogen fyra och en halv timme.

Och visst gav det utdelning ca 24 liter gula kantareller *lycka*

Mumsa Ekologiska köttbullar innan .
Och packa kånken väskan med vatten snarra och massa nektariner :).




Vandringskängorna på :)



Buff flanell skjorta i sann skogsmulle anda :)




Zandra i den vackra skogen :)





Lite fångst :)  skogens guld :)






Nämen en skogsmulla :)

Fasiken vilken härlig dag kväll hemma bid haöv elva ;)
Oppsi :)


Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka snygga bilder hehe Kan säga att det var länge sedan jag hade så kul i skogen. Det var ett äventyr jag sent kommer glömma <3

2011-08-12 @ 18:19:38
Postat av: Zandra Schünemann

Oj kanske skulle skriva att det var jag hihi

2011-08-12 @ 18:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback