- Little princess




- HJÄLP . Eller det e ju så här livet är mitt lilal hjärta börjar på dagis i semptember nästan 4 år gammal .
Åhh mitt hjärta .
Fast jag tror att det kommer gå bra då hon inte är  lika mammig längre :).
Spännande.
Som tur var har vi dagiset super  nära oss. Lättsamt .


Jag börjar jobba i sep på Lp stiftelsen i stan som har hand om Missbrukare .
Vård och mat kommer bli great ;)
Sen har man nära till favvo affärerna med ;).

Dock är  jag på jakt efter Polarn och pyret filtar till min snutta eller me & i som hon kan ha på dagis som man inte behöver vara lika rädd omnån i detta avlånga land som har detta ?
Pliiiz.


Maila mig på [email protected]

Nån bara måste ju ha :)

Kommentarer
Postat av: Erika

spännande! jag har en maxormorra filt :)))



kram

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas det blir mycket hallon för er!!!

Å så spännande ditt jobb låter - lycka till!!! KRAM

2011-08-10 @ 14:39:39
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: nana

Hej vad är din egna favoritbarndoms film? :)

2011-08-11 @ 02:21:28
URL: http://Har ej
Postat av: fia bling bling

åh vad skönt att du äntligen fått jobb, du som varit arbetslös i flera år. Hur mycket ska du jobba?

2011-08-11 @ 13:40:34
Postat av: Jenny E

Åh, så spännande med nytt jobb!

Jag ska ju tillbaka till mitt gamla nu på måndag vilket känns lite läskigt.

Har varit hemma i fyra år med flickorna nu, så kommer bli ovant att ha dagarna inrutade. :)

Lycka till!

2011-08-13 @ 21:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback