- Makalöst bra dag vs miljögården :)




- Hade en kanondag i Härnösand med Zandra mister J och min fina Bambi :).

Mumsa thai buffe . strosa runt och shoppa lite .
Mestadels vart det julklappar så där kan ja tyvärr inte bjussa på bilder :).
10 kg tvättmedel oxå som doftar ap gott hihiiih.

Man iallafall köptes en ängel från Miljögården en zink kanna från miljögården . Ett litet fat i form av en ängel  och en cult design ljuslykta :). så nöjd :).




Och så här fint arrangera jag det i hallen på finaste teak hyllan jag fått av en kompis :).
så nöjd .
Massa nya partylite ljus med ;) doftar mmm mm mm .




En liten söt zink ask :)



så här placerades den i hallen på en pidestal :).


 

Bok till Madicken inför födelsedagen . Futurama film kenny julklapp som han önskat sig :)
två filmer och två böcker me :).

Bambi fick massa  saker hon med som hon själv valde :).
Och finaste nallebjörnen :) som hon sussar gott med nu :).


Hem till kidsen och gjorde kotletter potatis blomkål / brocoli :)  vart en hit :)

städat hallen duschat nattat kids packat deras väsker kenny har utflykt  i morgon .


Och till en viss person norr i landet säger jag bara karma Karma :)
Kanske en framtida tatuering i din lilla sago värld ;) .


PeAcE and love :).


Fredag i morgon massa att fixxa dona med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback