- Breakfast

Tumblr_lgd7f3jam61qzkfbpo1_500_large


- Torsdag .

Ibland undrar jag verkligen om tiden på klockan stämmer då man vaknar ;)
Man vill ju alltid ligga dra sig i sin varma säng med min lilla prinsessa somussar sött under samma täcke  som jag :).

Har nageltid på salongen i dag sweet.
Sen handla mat shoppa fika med finaste Zandra .
Och kolla om våra doftljus kommit in :).

Hoppas att ni alla får en kanon dag för det tänker jag ha :).

Förbereda lite inför födelsedagen på Lördag med :).

Har redan fått en förtids present :) En mysk doftande underbar parfym i love it :)


PeAcE


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Även här står födelsedags fix och provsmakning av kakor på schemat ;-D Kraaaaam

Postat av: Erika

mmm vad gott! och kul med kalasförberdelser! kraam

2011-02-10 @ 19:53:43
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback