- Friday im in love

Tumblr_lh4yi2lrfc1qbd0cmo1_500_large

- Mumsa risgrynsgröt till frulle är ju inte direkt fy skamm :)
Dock gjordes den i går men  efter uppvärmnin gi micron håller vi oss varma och mätta i magen :) alla kids och jag :).


Idag ska vi fira min bästa väns man som blir 41 år.
Åker dit runt två snåret med kidsen .

I dag ska jag få en jacka och jeans av sis :)
Vet dck inte vad det är ännu men lika spännande för det :)
Och Enya ska få lite kläder av Madicken sm hon växt ur :)
Byteshandel skulle man kunna kalla det .

I går åts det go Thai mat mm mm mm oslagbart älskar hettan så det nästan brinner lite i munnen .

På lördag är vi bjuden på middag i stan .
Innan middagen ska jag och barna och honey kika på Second hand och röda k en snabbis.
Sen blir det att handla mat på willys efter middagen .
Kanske egen pizza på kvällen för barnen :).

Tumblr_lgo59vrbp61qe43fgo1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback