- Den bästa go biten sparar man till sist




- Mitt hjärta började  banka extra hårt då jag fick syn på den här boken inne på second hand :)
För 30 år sen fick en Lars denna bok :) ( står inne i boken ).
En ynklig liten tia fick jag betala för denna nostalgi tripp.
Bambi vart eld och låger och stog och studsa inne på second hand av lycka över hennes nya bok :).

Så mycket bra saker man kan hitta :).

Fårskinns fällen  som jag oxå köpte i samma veva var ett S T O R T fynd för just nu sitter Bambi och bygger på den , mjuk och skön :) säger hon, samtidigt som hon arbetar med ett bygg pojekt.
Skruvar muttrar platter ska skruvas  dit :) riktigt kul hon kan sitta hålla på hur länge som helst med den här manicken som jag fick av syster yster till Bambi :), samma  lika kenny utbrister hon ( Kenny har mekano ).

Älskar att se barn pyssla leka  glada och nöjda :)


Thats  make me happy :)

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Den där boken minns jag med!!!! Så jag förstår din nostalgi ler KRAM <3

Postat av: vintageRetroPrinsessa

Therese : Mee to :) Älskar allt som har med barba att göra :)

2011-01-10 @ 14:32:52
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback