- Disk

Pumpflaska för diskmedel


Snygg vit porslinsflaska med pump och texten DISKMEDEL i svart. Perfekt i köket istället för den fula diskmedelsflaskan.

Höjd 19 cm.

Klart  att man vill ha snyggt och fräscht i  köket .
Att vårfräscha till  det i köket skulle man kunan kalla det .

Den här kostar 75 pix.


Affisch, "Château Blois", 120 x 85 cm

Supersnygg plansch denna har jag sett in real å Himmlen runt hörnet så snygg.
Och passar varstans i ett hem .

Affisch tryckt på kraftigt papper, 170 grams, så kallat, "art print paper". Trycket är ett franskt vykort från omkring 1903. Papperet är UV-behandlat, för att inte blekas så lätt, med en matt ytbehandling. Perfekt att rama in, klistra på en masoniteskiva eller sätta direkt på väggen.

Storlek 120 x 85 cm.
Tapet, "Chateau Blois"


www.countrybymail.se

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack Jessica, tyvärr är det ingen kille i mitt liv längre.. Eller det var ett gemensamt beslut men jag hoppas att min man finns där ute någonstans i världen. Och jag hoppas han plingar på min dörr snart;). Känns lite tungt ibland=(



Kramis

Postat av: Linda

Nej jag vet, men känns som om man kommer få vara singel resten av livet =/

2011-01-30 @ 16:17:47
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback