- Helmer ringström Gefle




- Har hittat ett par tallrikar från Gefle som är designade av Helmer ringström .
Både dom stora och små fanns det .
Ska jag slå till med nytt  Retro vår porslin ?
Kan vara kul med nyheter i köket :)


Just nu har vi massa Gustasberg och Rörstrand tallrikar :)
Jag gillar att missmatcha gillar inte då alla ska ha samma :)
Blir för fint då ju :)
ska ju vara lite  hej hopp blandat :)
Då trivs  jag bäst .

Funderar även på att köpa en stor virkat beige duk till köks bordet :)
Men frågan är ju bara hur länge den är ren ;)
Men som tur var gr det ingen nöd på oss vi har ju faktiskt diskmaskin :).



Har pysslat med att göra snyggt uppe i sovrummet :)
Älskar mina  retro gardiner med fåglar i brunt och rosa i lin som jag fått av en kompis farmor .
Sen gjorde jag snyggt och vårigt på mitt indiska parfym bord :).

Och i kväll ska älsklingen skruva ihop en rosa pall :) sm jag ska ha uppe tror jag :).


Käääärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback