- I wanna be milk





- Sovmorgon sovmorgon :) Is the best :)
Dock  sov Bambi  halva natten i våran säng och dela täcke med mig :).
Mysigt det med.

Sen lång frulle.

Jag drack mitt favvo the i en stooor kopp med digestive kex.

sen bestämde vi för en tur på stan , ve och fasa att både second hand ch röda k var closed.
Men vad är en bal på slottet ?
Finns ju föer turer  riktigt längtar ;)
Har ju lite jag e på jakt efter nu jue :)
Men lite annat hann vi med :)

  

Fräscha kalsonger till kenny mannen  .
Söta undies for med  på baksidan är det en stor ren me like . Parfym  me och snygga örhängen :)
Då man ska snajsa till sig.

Mascara kit kicks  G - force film till barnen .

Shoppa en hel del på apoteket med bla Bambis eksem salva  och olika munskölj :)

 

På Hm vart det Hello kitty parfym och läppglans till Madicken . 2 förpackningar med doft spray och ljus och ett nytt läppglans till mig.  På village vart det en serholt ljuslykta älskar färgen :).

Handla massa gott på willys och köpte med oss thai mat :).




KäRlEk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback