- Lime blossom


















































Härligt doftande tvättmedel från Durance, framtagen med naturliga, antibakteriella, aktiva ämnen som härstammar från kosmetisk forskning och tillsatt i tvättmedlet för att skydda känslig hud. Doftsatt med apelsinblom och har antikvalstereffekt. Innehåller inga fosfater och 90 % naturliga ingredienser. I samma serie finns även mjukmedel i samma doft samt tvättmedel med doft av lime-blommor.


   Har jag hittat  ett bra tvättmedel ? Detta är jag sugen på att testa utöver tvättnötterna som vi har :).

Finns även mjukmedel i samma serie :)


 Hmm detta skulle vara nåt att ha framme i tvättstugan :)

www.allbynature.se

Kommentarer
Postat av: annzi

7kt nice header ! :D



Ha en bra dag ! :) ( Kika in på min blogg om du har lust :)

Postat av: Sanna

Tål att testas tror jag också..



SV: Tack för dom värmande orden.. <3



Kraaaaaam

Sanna

2011-01-06 @ 19:31:35
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa

Annzi :) Tack för tidden :).



Sanna : Älskar att kika in på din blogg :)

Ha det vackrast :)

2011-01-09 @ 17:32:30
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback