- Baby powder mysk




- Vart  en tur till stan i dag så Bambi fick leka med farmor och farfar lite :)
Honey träna och jag hälsa på Zandra på step in .

Fyllde på med tvättmedel diskmedel sköljmedel rengöringsmedel tandkräm borstar schampoo balsam tvål mm.
Så nu räcker det i några månader till :).

In på himmlen fyllde på med doft wax kaker och ett klockargårdens mysk ljus :)


  

Tränings trosa me. Trosor Bambi . JUlklapp ;).
Muffins ring Madicken .

Pyssel sak till madicken med roser. Böcker kidsen .




Gammalt kakfat . Och en muffins burk :)


 Duk med hjärtan till köksbordet . Gammal fin bakduk och ljus fat :).

Kom hem gjorde mat veg biffar
Pannkaka till kiddos.

Städa nedervånngen i snart tre timmar :)
sweet.

Kenny Madicken är och badar . Cykla till kornsjö :).


Kääärlek



Kommentarer
Postat av: emily

hej! vad tänker du för filt? jag vet inte vad som kommit in på nyfödd just nu då jag har semester .. men vi har ju alltid basfilten i rött och blått! tyvärr har jag ingen kvar sen engla ;( kolla hemsidan, kanske de kommit in där :D

kram

Postat av: Sanna

SV: Jag har gjort ett par till fåglar på en pinne och lite andra varianter.. =)

2011-07-28 @ 18:58:55
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback