- Familys are forever




- Ljuvliga sommardag som man aldrig vill ska ta slut :)
Har spenderat hela  dagen vid havet med Madicken Bambi Madickens pappa och Zandra Nellie och Pontus .
Kenny han har vart på badhuset heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela långa dagen med en kompis :)
Mitt lilla hjärta alldeles själv med  en kompis på badhuset för första gången :) alldeles själv.
Men det hade gått kanonbra.


Bada som delfiner i vattnet hela bunten galet skönt .
Hemma strax inan sex :)
Då har man verkligen njutit heeeeeeeeeeeeeeeeela långa dagen .

Kom hem längde oss i duschen för att få bort all sand :).

Sen har jag sysselsatt mig med att städa :).
Renbäddat alla sängar dammsugit skurat tvättat hängt upp tavla en ny hissgardin i Madickens rum och pysslat med nya mobilen :).
Kanon nöjd :).

I morgon blir det havet med om det är samma lika kanon väder som i dag :))
wiiihoooo ska bada tills jag blir ett russin ;).


Kärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Erika

underbara sommar!!!



kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback