- Happy sunday

600934-7-1309119997272_large


- Sovmorgon  denna sommardag .
Med strålande sol varvat med tok regn.
Grötfrulle med färska bär.

Sen åkte jag och Bambi med Zandra lämna Pontus på kollo på sandudden .
Sen vart det besök till Zandras syster i Domsjö.
Alla kids bada pool och mumsa varmkorv.

Hem mumsa fisk färskpärern och go röra.

Städa undan och dona .
Innan jag och Zandra och Balla begav oss på en kuba runt runda. sweet.


Imorgon blir det kalasfirande utav isabelle som fyller 11 år.
Spännande. Av oss ska hon få ett fint halsband från indsiak och en längre kjol från indien i lila :)
Den kommer passa henne så bra .
Har fått bort en massa böcker som jag läst ut med :) skönt .


Njut sommaren för det gör vi :)


På onsdag har vi en inplanerad dag ute i skule.
Kolla loppis och kika små får och lamm :)
Bambi längtar och mami med :)

Kääärlek

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Näe, med sol å bad kan inte bloggande å läsande av bloggar konkurrera ;-P Då ska man fånga dagen å njuta!!! Vykorten hittar du på alla postställen, våra hittade jag på icas lilla posthörna, men hittar du inte kan du hojta längre fram så kan jag skicka! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback