- Midsommardagen



- Mina tre hjärtan i går innan vi begav oss på midsommarfirande på hembygdsgården .vilket kanon väder vi hade turen att få lite lätta regnskurar på em men vi var kanon nöjda.
Madicken Bambi dansa runt stången med Bellan och Nellie.
Fiskedamm mm.



Hoppande Madicken <3

En liten loppis hade  dom där med.



Den här fina fågel planschen fick jag av Zandra fanns på loppisen *lycka*

 Lite smått och gott hitade jag :)

Ett abcc lotto. Ett fint stooort gammalt frimärke. En Madonna. Och en skål med roser :))).

Hem till Bjällsta och förberedde med maten.
Det grillades kyckling korvar och älg kött mmm mmmmm färsk potatis massa olika röror.
Galet gott.

Efterätt jordgubbar med grädde.

Bambi hoppa studs matta säkert tre timmar med Nellie och Indra.

Madicken och Isabelle Bada på kvällen :).

Var hemma strax innan halv tolv.
Hade en galet bra dag / kväll.

Verandan som Johnny byggt invigdes i går:)


Idag har vi regn  tvättmaskinenn rullar sängar redbäddas mm :)

Tacos och jordgubbsmarängtårta blir dagens smask :)))

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback