- Comprende

183092_1932625955297_1231727147_2453493_8165634_n_large


- Morgon stund har nudlar i mun och knäclemacka med medvurst och röd paprika och vatten i strupen :)
Nam Nam .

solen strålar :D


I dag ska en kompis firas :)
Och Madicken ska till farfar.

Har rensat ut kläder till mina vänner med känns skönt :).
Klapp på axeln till Jessica :).


Detta skrevs i morse klockan sju men glömdes  lägga in :).



Men nu e jag hemma efter att ha firat Emmelie , med god smörgås tårta  chokladtårta kryddkaker och kaffe
Satt i massagestolen över en halv timme såååååå skönt :)
Sen hade jag turen att även jag fick  paket :)
En superfin figur tjej med rosor på så fin.
Den ställde jag i hallen :).

Var hemma os Zandra innan firandet :).

Sen fick jag en fin inbakad fläta :)
I morgon  blir det nog till att beställa klipptid :)
sweet hoppas att dom har npn tid på Torsdag :).
Blir kanoners det :)


Nu städa och plocka undan lite :)


Kääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback