- En dos av mitt liv här och nu

Tumblr_leye4evlm21qbdeelo1_500_large

- Godmorgon onsdag .
Solen skiner så där galet vacker så man känner att hela kroppen fylls på med massa härlig energi :).

 I går kvll åkte vi handla sen gick jag över till step in  till Zandra .
Åkte hämta lillebrors kola som barnen ska sälja  till klasskassan .

Sen vid 20.45 börja jag och Zandra städa step in till ca halv elva .
Sen fick man se Johnnys nya vrålåk han köpt till Zandra n Berlingo family perfekt shopping vagn :).

Lill prinsessan vakna 8.5o i dag :)

Så dagens frulle blir lingonbröd med kaviar och ägg på ( Minus kaviar för Bambi ).
Chai latte och apelsin klyfter .

 Tänk att få vakna varje morgon med dom tre finaste juvelerna i hela världen i mitt liv varje dag , fatta vilken lycka.

Och mina älskade djur , mina favoriter .

L
Y
C
K
A

Tumblr_lhvezyutux1qeesbso1_500_large

 Senare i kväll kör jag på med ett tränings pass på gymmet :D
Och i morgon blir det ett klockan 9.00 och ev body combat på kvällen .
och hund promenader .
Yoga hemma .



 
Throughout you will meet one person who is unlike any other. You could talk to this person for ours and never get bored , you can tell them things and they whant judge you. This person is your soulmate , your best friend Dont ever let them go.
En av dom försvann och vart en vacker ängel min älskade bästa vän Roger.
Men den finaste pers...onen finns kvar och det är min finaste Zandra .

You and i to the day we die .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback