- Follow your dreams




-  Hunden duschad klippt klorna på tre tvätar tvättade och invikta .
Bambis garderob rensad.
Nedervåningen städad minus halva vardgsrummet .
Matter skakade och tvättade :)
sweeet ass hell.

Ute snöar det ?

I förrgår fick jag en ny liten drömmfångare som Bambi fick ha ovanför sin säng :)




Madickens nya soft shell stövlar som jag och  hennes pappa köpte  till henne.
Och dom e as lätta och Madicken gillar dom skarpt :D.
Perfekta att ha i dessa slask tider :).

 

Kenny han fick nya  dojjer att ha på discot i kväll :) och en everest soft shell jacka att ha nu i vår.

  

Scarves med stjärnor på från Åhlens Bambi . Boxer troser Åhlens Madicken .

Bambi valde själv dock kläder till hennes docker.

Bok mig böcker barnen och en Homer till kenny.




Söt liten Linne ängel.

  

Skin jeans till Madicken . svarta leggings .Kofta med katter och en Madicken klänning.

Nike tränings bralla till mig och en Gina tisha till mig.




Bambis nya vårjacka från polarn och pyret :)
har skor från pax som matchar :) Blir ju kanonsnyggt och bra.


Dagens lunch blir våffler med grädde och färska blåbär.

Madicken är och åker skridskor med sin pappa i ishallen :).




P
E
A
C
E





Kommentarer
Postat av: Erika

tack för klääderna snälla du!

bloggar nog om det ikväll ;) hihi



kram

Postat av: Kristin

Vad mycket snyggt ni fyndat!! Gillar dockklädderna som Bambi hittat. Kram

2011-03-09 @ 20:42:02
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa

Erika : Varsegood bara kul att ge bort sånt som ej används :)

Hoppas att nå ska passa :)



Kristin : Tackar :) Ja Bambi vart hel nöjd över kläderna till sina docker :)

2011-03-09 @ 21:19:32
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback