- Pick me up madre

47649_1288028846505_369_300_large


-  I dag har jag vart flitig tillsammans med min mini me Bambi .
Tre sop säckar har vi gått upp med till vinden :) med massa vinter kläder och annat som ej används :)
sweet .
Rensat ut massa till vänner syskon mami med sweet.

Nyss mumsa vi pytti panna och stekta ägg och fetaost sallad.
14.00 ska vi åka träning det ni :)
samt träning i morgon klockan 9.00 sen vilo dag fredag lördag söndag dock promenad söndag :).
Gäller att ligga i :).

Det sista jag har att göra är att snabb dammsuga kenny Madickens rum then im ready :).

Plockat fram massa vår kläder skor och jacker med hur underbart :).

Med tanke på gårdagens slask väder fick Madicken ta Gummistövlar till skolan .

ska se en bra dokumentär klockan 20.00 i kväll.

Tumblr_li47ugi6kp1qfcqyuo1_500_large


You`re shining brighter than a candle .

Ska ha mina röda Nike aerobics skor på träningen i dag :)
Satte dit nya snören på dom :).

P
U
M
P
A


R
U
M
P
A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback