- Right back at ya




- I Går innan vi skulle på gymmet :)
Bambi ropar knäpp kort på mig då :)

Everset vantar Resteröds mössa Polarn och pyret jacka scarves Åhlens .
Made by love all the way .

Tränings passet gick grymt bra svettades och pumpa en timme :)
så najs .
Medans jag duscha där så passa Bambi på att mumsa yoghurt och musli :).




Fot krämar massage oljor och en ansikts rengöring :).

  

Kenny fick 4 par nya kalsonger från Intersport . Och jag ett par Långkalsonger Intersport.

70 tals påslakan .

Indiska duk Bok me och en quiksilver keps me.

  

Nytt täcke till Madickens säng som jag renbäddade med i går .
Matta att ha under data stolen trasmatter is tha shit.
Stadium skor Madicken .
Röd vit rutig påslakan med örngott sen ett tiger örngott Bambi .

 

Ed hardy tröja me och en Odd molly looki  tunika :).

Madicken fick en silvering med Bamses tjej brummelina :).
Och lite presenter köptes.


Nu göra fredags fint :)


Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback