- Do what you love fuck the rest

1-7397270-8036678_large


-  Kanon dag i går :)

Bambi var hos sin farmor från 11-16  och hade ätit pannkaka med glass badat målat på snäcker  och pysslat :)
En lycklig tjej som vi hämta upp :).

Jag och zandra luncha på arenan kanon god  mat :)
Sen vart det en stor mjukglass på sibylla :).

Hade salongstid för naglarna Lyx :)

Handla mat på willys och gjorde egna hamburgare på kvälllen mums tyckte hela familjen :)




Snacka om lycka över att snubbla på dessa skor i stan i går :)
Totalt flippat ett par vrål snygga vollsjö träpjucks for me :)
Kommer bli vrålsnyggt till min bohem sommar :) Happy Happy :)
Var nästan som jag bara ville krama om den söta tanten där på second hand då jag fann dessa :)

 

Både Madicken och Bambi fick dom omtalade jackrna från hm med fjäril på sidan :)
snacka om glad Madicken som stog framför spegeln säkert 10 min och snurra runt och vända på sig hahhahaha :)
Ursnygga på :)
Hade velat haft en i min size :)




Snygga gamla shabby tavlor. En ängel som pryder toan uppe ovanför min gamla tvättbräda :)

   

Bild ett : Veromoda Tunika me . harems jeans me . Jeans klänning Madicken .

Bild 2 : Gammal skolbok om svampar . Virkad uggle bokmärke . Skopa till välling.

Bild 3 : Serholt duk med bullar . Cultdesign ljusset . Indiska waxkake ljussak :)


  

Parfymer till kenny . Paljett sko Bambi Hallonrosa Ballerina Madicken . Bhar me och snygg Lindex  klänning :) med spets :).

  

Klänning Madicken . Cars cd saga Madicken . Hello kitty Klocka Bambi :).


6684719_t8iiwhkz_c_large

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan goa du!!

underbara träskor - jag är verkligen avis

mycket bra shopping alltihopa

önskar dig en toppen helg...det ska bli sol och varmt

kram lolla

Postat av: Erika

vilka fina jackor!!!



fin shopping även det andra :)



Kram, ha det finast

2011-05-06 @ 13:19:23
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback