- Like a sweet cupcake

Tumblr_lu5imx9loi1r0z7jgo1_500_large


- Fredag hela dagen .
Nog den bästa dagen på hela veckan typ :).

Kanon arbets dag .
Handla Polarn och pyret trosor Madicken och PoP ull sockar till Bambi i dag .

Mumsa go tårta på jobbet i dag eftersom en som jobbat där i nio år ska sluta .
Mumsa Kebab talrik med Bambi och kenny .

  

Nya örhängen införskaffa jag efter jobbet .

På jobbet köpte jag Snö of sweden hänge och ullsockar Madicken .



Finaste ljuspåsen köpte jag i dag på jobbet :)

 10 kr plagg från jobbet allt Gina tricot.

  Bok Bambi . Mjukis nallar Madickens rum :).



Mys kväll med kiddos.
Renbädda kiddos sängar tvätta :).

strax natta Bambi.

POP långkalsonger, stl 98/104 Nya PoP tights til Bambi som ska bli en present då hon blir 4 den 11 december :).

POP eco långkalsonger, stl 110/116. Jättefint skick!vart dessa med snygga nu i höst har tröjan till.



peace

Kommentarer
Postat av: Therese

mums för den cupcaken, hoppas ni haft en fin helg? Jättefina de byxorna jag har dem i samma turkosa till killarna. kram

Postat av: ida

hej! har du dessa lånkalsonger kvar i 110/116`? å vill du sälja dom? hahaha letar ihjäl mej efter ett par! kommentera gärna på min blogg :)

hade bra!

2012-02-15 @ 20:12:48
URL: http://idacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback