- Its mine

Klicka för att stänga fönstret

- Fick den bästa presenten av dom alla i dag :)
Nämligen denna CLEAN parfym wiiiho woopa woopa.
Så gott jag kommer att lukta då :).

Hade även turen att få 1,7 kg älgfärs i dag :)
Ena förpackningen sprättades och gjordes den godaste älgfärsåsen som ska mumsas till matlåda i morgon .
Bilen har fåt vinterdäck på oxå . Galet kallt i morse och hela dagen brr brr.

En ny arbets vecka .
Och på Tisdag ska jag gå mannekäng med Madicken genom röda korset spännande :).
ska bli kul och Madicken ser fram emot det :).

Ute regnar det hoppas att man slipper det i morgon på morgonkvisten .

Peace

Kommentarer
Postat av: emily

åh cleans perfymer är rena drömmen! jag har den blå och jag ääälskar den :) du kommer dofta som en dröm, hihi :)

Postat av: lolla

gud vilken tur du har då, kan tänka mig att den doftar underbart...

usch ja det är inte långt kvar till vinter nu...jag är ju ingen vinter människa jag...

ha det finast

kram lolla

2011-10-10 @ 18:56:23
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback