- Monday work



- I dag var det minsann kallt och frostigt ute  på väg till dagis / skola och bussen .
Satt läste på bussen på väg till jobbet .

Mumsa fruktsallad till frukost och tog även med mig till jobbet :).
Gott med vitaminer .

Fick en trevlig sak i brevlådan med som jag hade beställt . En Id bare escetuals borse i metall hölje perfekt att ha med sig i väskan :) Kanon fynd :).

Mys till tända ljus och bra tv i kväll då kidsen somnat .

Nyss duschat med Bambi flickan oxå .


Den 11 oktober ska jag och Madicken gå mannekänger för Röda korset kommer bli kanon kul .
Har själv fått välja ut outfitarna till oss :).
Madicken hon längtar .

I morgon kommer nya tvättmaskinen på 8 kg med wiiiiihooo.




 Snyggaste lunch boxen :) Från Lagerhaus :)
Ska be zandra köpa med sig två till mig :) najs att ha på jobbet :).


PeAcE

Kommentarer
Postat av: Petra

Trivs du bra ?visst jobbade du där förrut?

kram o ha de fint.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback