- smile like a star

0911314331b26b_large



- Måndag .
Uppe en halv timme före klockan ringde pluspoäng till mig :).

Men efter att jag lämnat Bambi på dagis och skulle till Bussen så vart det knas.
Tront på fan att dom ställt in bussen i dag pga av att det var en skolpuss nästa buss skulle gå 12.10 tänkte va i helvete :)

Men då kom zandra som en räddande ängel och skjutsa mig till stan :)
GULD värd :)
Så då kom man till jobbet i dag oxå :).


  

Skor till Madicken . Vart as nöjd över dom svarta ,ed avtagbar ullinnersula :)

Me & i klänning Bambi och Ecco skor.

In på apoteket efter jobbet  och skulle köpa plåster till kennys eksem.
Dock vart dom slut hoppas att dom kommer hem i morgon måste ha mer.
Köpte vichy rengöringsgel iallafall :).

Hem mumsa vegetarisk pytt med familjen min älskade fina familj.

2709515091_0f6d9d93d2_z_large


 skickat massa paket i dag med :)

I morgon  en ny fin dag  att avnjuta :)

Just ja vann ju två biobiljetter i dag med :)
ska ge ena till honey på farsdag :)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback