- The number one

Tumblr_lhg3dntcnx1qb9uyvo1_500_large_large


- I dag är det ingen vanlig dag för i dag fyller världens finaste Daddy år .

Önskar jag hade kunnat vara där kommit med en varm äppelpaj med vaniljvisp som jag vet att du älskar :)

Var på stan i dag då Bambi hade lek och lunch date med farmor /farfar .

Vart bjuden på lunch kina / sushi buffe av honey .

 Handla mat och snask till mys kvällen i kväll :)

Ansikts rengöring.
Tidningar kidsen .
Och ull lång kalsonger.

Fick en stoooooooooooooooooooooooooooooooor Buddha tavla av syrran som ska hängas upp i trappen.

Gav bort massa kläder och paket till bebisen till sista med.

I kväll blir det mys på hög nivå med  fruktsallad och snask :)
Tända ljus och massa bra filmer :))))

Och det bästa av allt :)

Massage då kidsen somnat :)

Kenny ska åka med sin faster i morgon upp till sin farbror i umeå  som nyss fått barn :).

Som ni alla vet träffar kenny inte sin pappa mer och får ej vistas med hans pappa .
Så det blir att jag  har ensamvårdnad om kenny  .
Inte mig emot då han är min prins och  jag skulle kunna gå genom eld och vatten för han :)


Kääärlek




Kommentarer
Postat av: Erika

Ha en mysig kväll fina du!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback