- söndags chill

Tumblr_lrm1l9e7f21qa1gu6o1_500_large



- I dag ska det dugga lite tätare med blogg inlägg :)
Har som sagt var inte haft så mycket tid innan men nu så :).

Var på trevligt 57 års kalas i Torsdags :)
Då min låtsaspappa fyllde år.
Med oss hade vi gula kantareller och höst kantareller :).
Och vart bjude  på go fika som mamma gjort :).

I går var vi på stan en snabbis , handla mat åt asiatisk mat Bambi hälsa på farmor och farfar .



Kenny fick en ny warp vinterjacka som han vart nöjd med :)

 PoP Tröja Bambi två böcker till mig .

Madicke var med sin pappa ch lete med en kompis.

Med sig hade hon en docka till Bambi som hon flitigt lekte med.
Madicken hade fått bratz pysselböcker bratz docka och fina kläder :)))).
Tack snälla Eva och Lovisa <3


Kenny stda rummet nyggt över en timme :)
Och jag tvätta rensa köket .

Senare i dag kommer en leverans från min Daddy i stockholm som min snälla syster har vart och hämtat :)
spännande värre.

Njut dagen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback