- The sorel family




- Innan jag hoppa på bussen hann jag med en viktig sak .
Nämligen köpte vinter skor till kenny :)
Vart dessa ovanför . Håller till minus 32 grader :)
Enbart det bästa .
Även jag fick ett par  likadana som kenny :)
Kommer värma mina fötter gott i vinter :).
 Sorel SNOW COMMANDER YOUTH Brun / Rosa Madicken fick dessa bruna :)
Hur snygga som helst :) älskar färgen :).
Tyvärr fanns inte min size i den färgen men vad gör det om hundra år :).


Dagis middag blir tomat soppa med casew nuts och cream fracie och färsk basilika färska majskolvar och bröd med ost :)


Kärlek

Kommentarer
Postat av: itsallvintage

åh bar tips! jag ska också köpa vinterkängor till min treåring och dessa verkar ju toppen!

Postat av: vintageRetroPrinsessa

Itsallvintage :)

Dessa skor 'r oerhört bra dottern min hade dom förra året och var varm och skön om fossingarna :)))

2011-09-11 @ 09:51:59
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback