- This boots was made for walking




- Har hittat dom najsigaste höst skorna / kängorna / bootsen från Bianco .
Är dom inte snygga så säg ?
kanon att nöta nu i höst då löven dansar med dessa vackra färger från träden ner på marken .
Love it .
Tog fram min Levis höst jacka med tror dom två blir en perfect match :).

Leopardleggingsarna fann jag längst in i garderoben i går :)
Hade visst glömt bort dom blir najs till min höst outfit .

Har du köpt några nya  höst skor eller annat höst plagg ?

Tycker hösten är så vacker med dess vackra färger.
Härliga luft . och alla fina höst kläder :)
man blir liksom glad inombords och kan le lyckligt :).


Man mumsar grytor som puttrat länge.
Går i dom vackra skogarna och plockar skogens guld.

Madicken plockade tio liter höst kantareller i går och tjäna 400 spänn det ni :).


Ha det finast Kääärlek

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan på dig!!!

Jag gillar också den fruiska härliga hösten, med enmassa mys och tända ljus!!!

SKitsnygga boots jag har ett par svarta ungefär lika som ska fram snart och på fötterna.

gud så duktig hon var som plockade en massa svamp och vad kul att tjäna lite pengar för henne!!!

kram Lolla

Postat av: Therese

De är jättefina de skorna! Tack för din långa fina kommentar. SÅ jobbigt när andra bryr sig så mycket om vad andra gör, det är ju de själva som har problem med sina val inte du. Ni har ju även en historia bakom er med hudproblemen, det kan inte varit lätt. Är det borta nu? Jag hade gärna köpt kantarellerna om ni bott närmre. Ha en fin dag!

2011-09-20 @ 11:50:14
URL: http://sailorswife.blogg.se/
Postat av: Petra

Fiina ,jag hr ett par liknande:)

Har köpt höstboots till mig o Alex ,sdan vinteroverall till Nova,det gäller tt vara ute i tid annars försvinner det,gott med kantareller då,kram

2011-09-20 @ 14:09:36
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback