- Dra mig baklänges vad cool jag är



- Har inte vart hos tandis på många år.
Haft problem med en tand näst längst in  gjort ont som tusen .
Tog tag i saken och fick akuttid i dag och drog bort skiten .

5 sprutor senare en tand mindre och en djävla massa blod klarade jag det :)
Fy fan vad grymm jag är :)
Har tvä tänder till som ska lagas då jag bitit bort två bitar så att emaljen åkt bort men det kommer att bli en piece of cake :)
Stolt som en tupp över mig själv som palla 5 sprutor och dra ut den .
 wiiihooo.

Tack snälla Johnny som kom tog hand om prickigkorven så jag kunde åka :)



Sen kom Zandra och Nellie och Joina drack kaffe själv fick man suga på sur tuss med blod hahhahaha.


Fan vad kul det är att försöka att vissla efter att man dragit en tand med bedövningen hahhahah det går ju inte hahahhahahha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback