- Dream hope and love <3




- Onsdags arbetet utfört .
Drog en sushi på lunchen då jag hade glömt matlådan hemma shame on me :)

Fick smaka go bröd som Ana bakat :) till eftermiddagsfikat .

Solen sken  över hela Bjästa då jag hämta Bambi från dagis som lirade Bandy med en av fröknarna :)
Mammas hjärta.

 Åkte hem och  hängde tvätt städa. och mumsa pyttipanna stekta ägg som snälla levererat hem från en av hennes arbetskamrater som har egna höns.

Fika med go efterätt kardemummabullar som var fyllda med en go kräm :).

Lill hjärtat somna nyss på yogamattan.

Kenny och Madicken har vart hos en polare  pch rapat och lirat Pingis.

Nu är det ds lir på menyn och mumsa frukt.



 Mitt absolut bästa köp i dag woppa woppa :)
ska lira fingrarna utav mig :).

  

Nike bag till Kenny .
Smurfhus och leksaksslukare Bambi .
Burkar med kaniner Madicken att ha hamster maten i och en söt kanin.
 ( Köpte mini glasfigurer till Madicken som jag ej fota ;).



 Cult design talriks underlägg. Cultdesign krukor och ett löv fat att ha ljus / tvål på.

  

Nike tröja Kenny , klänning Bambi .
Leksaker som prydnad. Bok me.


 Kärlek & Lycka.

Det är så logiskt alla fattar utom du :) Du har inte en aning :)

Kommentarer
Postat av: Erika

hey over there..



det är barnloppis i docksta bytardag 1 april :) brukar kunna göra fina fynd där :)



"Det är en loppis för barnfamiljer med begagnade barnläder, ytterkläder, leksaker, spel, film, barnartiklar, barnvagnar, bilbarnstolar, cyklar mm mm"

Postat av: Emma

Yo! :D



Var med och tävla om att bli dagens blogg!



Direktlänk: http://tomson.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html



Lycka till! :D

2012-02-23 @ 21:47:00
URL: http://tomson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback