- Im a dreamer and im not the only one

Tumblr_lz6zu0ppqn1r1yu01o1_500_large

- Måndag kväll.

 Hade en liten som sov tätt tätt intill mig hela natten .
Mammas lilla hjärta .
Älskar att känna din lilla mjuka kropp mot min , ovärderligt.

 Upp och hoppa  innan tuppen rasta hundar .
Göra frulle till kidsen .
Väcka kidsen med pussar och ett  goooooo morgon god morgon :)
Madicken skrattar jämt då jag fular mig då  jag ska väcka henne .


Köpte grekisk wrap och luncha med chefen .

Bra arbetsdag med finaste  gänget .

  

Köpte böcker från jobbet o en söt liten lykta och en krok  en stor rosa låda till Madicken .




Uggle lykta från lagerhaus Jobbet oxå . Ska tända den till familjen annorlunda som jag och kiddos ska bänka oss till.Men först en lång dusch och fotfilning och ansikts mask.






 Grymmast just nu .


 Kärlek till dom vackraste som förtjänar det .

Kommentarer
Postat av: Ingela Gulliksson

Härligt det låter.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback