- Lipstick

Tumblr_lysr8u7rj11qev1moo1_500_large


- Onsdag .
Grymmt skönt att vakna .
Hade migrän natten innan inget jag önskar min värsta fiende.
Men vad gör det om hundra år. :).

Jobbdag i dag .
Älskar mina arbetskamareter på Röda k finaste människorna ever :).


 Vart moster i dag till en liten kille vid namn Lee såååå söt.
Längtar tills jag får gosa in med med han hi hi hi hi .
Men frågan e ju bara om man inte skulle vilja smuggla med han hem hahhahahahha.

 Hann med lite shopping på Lunchen .

Shoppa alla <3 dag present  till Madicken på gyldfynd två silverörhängen så fick man med en nalle på köpet .
wiihooo.
Madicken kommer bli så glad.
ska leta till dom andra kiddos på lunchen i morgon :).




Tokdiggar min nya jacka jag fynda i dag :) woop woop.

  

Ull tröja till Bambi Pierre & Robert . Deo handkräm och vicks såna måste saker Apoteket.

Craft och Nike löpar leggings :)



Massa tok bra böcker till Bambi från second . Gap trosor Bambi .

 

Warp halstub Madicken jobbet Jenny Hellström tisha jobbet .

En för tidig födelsedags present  från daddy Louis vuitton börs.




 Dagens middag vart Grekiska wraps mums fillibabba :)


Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback