- stadium all day long





- Vart en stadium shopping i går tillsammans med kenny , hitta massa fint.



Men först var vi in på Game stop köpte en little big planet figur :) hur söt ?


  

En åkdon till Bambi som hon önskat . Kenny valde warp socka och jag köpte lime gröt underställ til kenny och ett cerist till Madicken .  Kenny köpte en warp limegrön klocka ( Fast mamma betala hihi ).
Sen såg han snygga warp chinos och warp skor som han ska få köpa själv. Då han ska åka in till stan med en kompis :)



 Hade turen att få desa snygga PoP vantar av Zandra till Bambi , snacka om happy.
Bambi var  superglad och har haft dom ute två timmar i dag :)
Så dom får åka med till dagis i morgon :).

Ny arbetsvecka i morgon. Sen är vi lediga enhel vecka eftersom kidsen har sportlov.
Keny ska vara hemma hos mormor & morfar några dagar spännande .
Åka scooter och följa med och jobba som vaktmästare med  morfar John :).



Kääärlek <3

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tjingeling!!! Vet du, jag letade faktiskt reda på Röda korset, visste inte vars det låg innan, men hittade det nu i anknytning till just Stadium :-D Var in där och hade repat modet för att hejja på dig, men då jag var in ca 14.00 så var det två äldre damer som jobbade :-/ Jag blev lite besviken då det skulle ha varit skoj att sagt hej till dig då jag följt dig å dina fina ungar så länge via bloggen <3 KRAM

Postat av: Stadium

Hej,



Kul att höra att ni hittat massa saker hos oss som ni verkar gilla. :) Självklart får du gärna länka till produkterna på stadium.se.



Hoppas ni får en trevlig vecka och ett riktigt fint sportlov!



/David B

Stadium AB



www.stadium.se

2012-02-27 @ 11:43:49
URL: http://www.stadium.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback