- swagga so bright i dont even need light

Tumblr_lx8vzyqxpp1r607aso1_500_large_189472817_large


- Onsdag vakna man till snö och blåst .
Kunde sitta inne med kiddos mumsa frulle till tända ljus innan vi begav oss till skola dagis / work.

Drog en snabb sväng på Åhlens och lät mig inspireras över massa fina ting och köpte snus :).


  

Från jobbet kom jag hem med detta :

Vacker Ib laursen docka. Maileg skåp till Madicken .
Anslagstavla till kenny.

Massa leksaker Bambi :))))) och Pixi böcker som hon älskar .




slog till på ett par Italienska skinn pjucks. riktigt snygga och sköna me lajki.

I morgon tid på nagelsalongen hos bästa Cina .
Så jag jobbar in lunchen så jag kan pysa i väg tidigare .

Rullade världens godaste köttbullar med Bambi.
Sen vart det skogs svamp panna med fläskfile.
Har man lite att välja mellan i matlådan :)

Har man tur har man fått paket i lådan i morgon med :).


Kärlek <3



Verkligheten en pappa som håller sin son med en järnhand. Som går över lik för att komma fram på vägen . En liten kille med brustet hjärta som bett år efter år att bli sedd av sin pappa. Den svarta verkligheten . En kille med ett hjärta av guld , den finaste av dom alla. Pappan så genomskådad med hans styrande av järnhand.
Sanningen som alltid kommer fram rättvisa som skapas.
En mor med ett överfyllt hjärta av kärlek . I väskan ömhet och uppfostran alltid med ett leende.

Sanningen kommer alltid fram dom starkaste överlever hela loppet .

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback