- Monday in my life




- Åkte tidigare buss till jobbet efter att ha följt med kenny Madicken till skolan idag.
Kyligt ute så friskt och skönt .

Hann med personalmöte som var givande.

Grymm dag på jobbet sålde massa möbler så massa nytt kommer in sweet.

Köpte en snygg ull tröja till min låtsaspappa i dag som en liten present vet hur mycket han älskar dessa ull tröjor.
En adidas hood tröja till mig att träna i :)

Ny hemtelefon med tre enheter så najsigt så kenny får ha en uppe på sitt rum :).



Ett nytt ds spel låg i brevlådan som jag beställt wiiihooo. Samt ett par poP brallor till Bambi .


Kenny hade en kompis över direkt efter skolan .

  

Köpte en poP mössa Madicken som ska matcha hennes jacka. Hårolja :) och en mascara . On the peak softshell Jacka till Madicken att ha framåt våren . Visade en snygg everest till kenn men han avstog ;).



Köpte med mig grillad kyckling hem oxh mumsa bulgur sallad med fetaost kräm mumsfillibabba.



Sofias Änglar i kväll med kenny.


Love love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback