- Well being



- Har hittat grymma doftljus från ett engelskt märke.
I england kan dom med doft , dom doftar underbart .
Kostar 59:- kr styck.


 

På nätet av en vän köpte jag en kruka och sötaste Nasse som vart Bambis vapendragare sen vi fick han :)
Jacka av en tjej  till Madicken .

 Hade rabatt på kicks så jag unna mig en ny doll face mascara från lancome kostar 315:-


  Trosor Madicko Lindex. Bodylotion sminkbag Hm.

Unna mig en kofta från Jobbet oxå och skjortor till lovely men orka inte fota allt :).

Handduk och påskägg.




 Kenny  fick en Ny vår jacka nyss inkommen på kappahl kostar 399:-
Chinos 179:- Kappahl.
Madicko fick färg sprakande strumpisar :)




Nu efterlängtat film mys med kidsen som laddat :)

Kääärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback