- Drink it like Bart simpsson




-  Snacka om najs att ta lång promis med hundarna och plocka tussilago i morse :) med prickiga korven .

Sen gick jag  och mötte upp Zandra & Johnny med Bambis.

Luncha på arenan .
Shoppa sig lite :)

Hittade en grymm dricka som jag roffa åt mig dom två sista Melon simpsson läskeblask :)
Kenny vart hel nöjd :)

Nu är han ute med grabbarna kör freerunning :)
och filmar me dmin nya kamera :).

  

Nya vår skor Bambi , snygga crocs och ett par Converse aktiga.
Kudde och ett gammalt pressglasfat .

Hämta hem en påse med partylite ljus som jag beställt :)
Luktar mumma här hemma nu :).

Sen drog vi en mjukglass i domsjö efter att ha hämtat ljusen :).

Vilken kanondag det vart :).


Hem städa  vika tvätten chilla till najs musik.



PeAcE


Tacopaj till middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback