Vad vore världen om INTE second hand fanns ?

33467-1380


Hitta denna söta kavaj stickade sak
gillade Mönstret så den fick allt följa med hem :)

 oopps sorry för dålig bild anyway en stor sjal med färgade duvor qute




33467-1378

En liten blandning
Grå stål grej att ha i köket till vispar med mera
snygg grå väska som jag direkt föll för :)
laban moccasiner till min gudson :)
sele till Hunden
små plock till kenny :)
reflex mm
kamel bok med svans madicko
stål kruka med bast runtom att ha mina rökelser i :)



karneol kula att ha med i väskan.
karneol smycke med guld :)
Name tub tll balla att ha adress nummer i OM han skulle råka springa bort
piercing till brorsan :)

söt grunka med målade firrar / havmotiv kosta bara en 10 och jag gillade den
så den pryder mitt v-rum så fint så :)

33467-1375

Röda korset fann jag detta :

Skärp 1 kr med guld detaljer :)
Bert band kenny som han ölskar ( sune och bert är favvoriter hos bpde han och mig )
Armvärmare i ull garn
små rosa stickade vantar
olika glastatyeter syns dock dåligt sorry
spetsar av olika de slag
kulpåse kenny med kulor

hår grunka att fästa håret i en knut i kräm vitt :)


Hyffsat nöjd över Mina Inköp

Älsklingen barnen var på stan shoppa
hann fann snygga Lewis Jeans
Adidas pjucks med guld detaljer


Trött och ska få en skön härlig massage till levande ljus av Honey * kärlek *

Arbete i morgon  Älskar Mitt Jobb :)
Barnen tittar in titt som tätt och förgyller min arbets dag likaså honey
Ni är guld värda

Hasta la vista BABY

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den gråa väskan var ju snygg =) Underbar till hösten!

Postat av: Gilraen

mycket fina grejer. :)

2006-08-09 @ 14:05:19
URL: http://gilraen.blogsome.com
Postat av: Vintage*Jessica

Johanna : Tackar ja dom kommer som bli en hit till hösten mvh J

Gilraen : Tackar tjejen :)

2006-08-09 @ 16:40:05
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Mezzie

tiihii NU har jag lagt upp kidsen´s saker som kommer nästa vecka mitt kommer lite senare orka lixom =p ska ah lite fika nu med familia men innan du hunnit in o läsa har jag sääkert fått in även mitt från den beställningen... tiiihi kraaam o hoppas dagen varit super bra!

2006-08-09 @ 17:56:38
Postat av: Rebecca.

vilken snygg kavaj!

2006-08-09 @ 21:14:22
URL: http://rebeccs.webblogg.se
Postat av: Julia

Åh vad härligt det är med seccond hand. Du verkar alltid lyckas hitta såna fynd. Något jag också skulle vilja. :)

2006-08-10 @ 12:40:36
URL: http://chiwoww.webblogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Mezzie : har Kikat in såå mycket snyggt du fann dom bruna skorna till sessan dom e hel snygga :)
ska köpa såna till madicko med tror jag :)
kram tjejen hoppas att du haft en bra torsdag ;)


Rebecca : tackar tänkte knyta ett band runt för en coolare effekt :)


Julia : Älska second hand :)
hahhahaha jag är en liten fynd fia :)

2006-08-10 @ 17:44:40
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback