Mix up

33467-935

Shoppade typ ingenting till mig i går det ni :))))
 oki lunchen då :)
sen var det Barnängen tvålen den med Yoghurt och bär
Madicken Älskar den och jag Älskar den därför ett Givetval :)
På second hand vart det :

* Barbie stolsdyna Madicken
* T'cke i blått vit med stjärnor Madickens docka
* söt gul åkpåse med dom sötaste figurerna :)
* Spel dosa Madicken
*sele Balla
*Kanin Madicken
*Hästar med små hus Madicken
*Baby Mössa

*Vit väska Moi Oppps vart en sak till mig då :)))

33467-934

Foder för hela slanten till kanin / marsvin / hund / katt / kattunge :)
och en sko att tugga på till Balla :)


 Det  Var min Roliga shopping det :))))


 I dag blir en softare dag inget spring på jobb :)))




 sov dåligt i natt vakna 02.00 av blixtrar och dunder som lös upp hela kåken
låt ungefär som ronja rövardotter då hon födds hahahha


Dagens frukost Kanel  knyten med vatten Madicken kanel knyten / yoghurt hahahahahahha :)



  Soo Long suckers

Kommentarer
Postat av: j

du har valt det bästa fodret till djuren;) MVG! haha

Postat av: Vintage*Jessica

Yeees endast det bästa mvh J

2006-07-10 @ 14:24:11
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback