U N I K

33467-1239

Yes har avklarat nagelfixxet :)
Gick hyffsat fort i dag :)

Ruskigt grått ute men inget regn nu
Iklädd mina Pumps ( röda korset )
Bik Bok Jeans
siden linne
svart Älsklings Kofta
Beige Jacka Ute
samt min Nya näver / björk läder bag

Vart den en snabbis på loppisen med Loppan









33467-1238

2 lila ljuslyktor i klädd lila fjärilar
en söt vas i turkost
och en ny bok Inhandlades på loppisen 25 :- För allt :)

Hann med en Dagens klick med
Ett måste every Friday

* Mys kväll hela familjen *

Ska Ut Åka Bmw cab strax med kennys pappa som införskaffat sig en ny leksak :)

Kenny Han får åka redan nu FUSKIGT jue

Kommentarer
Postat av: Eva

Du är alltid så snyggt klädd.
måste ha en stor garderob ?

2006-07-29 @ 10:27:06
Postat av: Vintage*Jessica

Eva : Man Tackar Blandar gammalt med nytt
skapar en egen stil som jag trivs med :=)

svar ja jag Älskar Kläder så dom har en stor plats i mitt liv / garderob :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback