Vår Lista My first

Här kommer min Första lista inspirerande från er andra :)


Skor:
Vintage stövletter Pumps med rundad tå söker efter ett par snygga röda och marinblåa :)
Väska: Min Vintage skinnväska med guld på och döskalle sjal Jacka: Koftor Helly Hansen Min Nya Hm
Jeans: Mina Älsklingar i från Bik bok Klar Favvo ska fixxa till bland mina andra jeans :)
Shorts: ska införskaffa en hel drös Tips mottages tacksamt  ska enkelt göra egna av Braller :)
Kjol: Kjolar i massor med olika mönster korta ballongmodeller samt längre ballongmodeller  volanger Inget i jeans bara :) eller långa modeller urk
Klänning: Sörta korta med krage och skärp Införskaffade nyligen 2 från hm stora favoriter  mer kommer :)Toppar: söta med puffärmar spets annorlunda !!!!

sommaren är till för nya kläd outfits nya snygga kläder :) Längtar

Det viktigaste snygga smycken snygga naglar sommarbrunt fräscht  stora solbrillor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback