Åhh en till ...

33467-463

Vart man än tittar Hittar manalla dessa snygga Chains väskor .. överallt
snygga Billiga och helt underbara Denna kommer från Gina tricot  kostar 249:- Undra om den skulle finnas i vitt med men det borde den nog.
Måste ge mig ut på second hand shopping i morgon efter Jobbat / Fixxat Naglarna

Nån som sett dessa väskor live eller tom har en ???



Kenny är PÅ Jujutsu träning jag Lilla loppan ska duscha Hon har nyss ätit med hela ansiktet
sen blir det Bollibompa med melon banan Äpple och givetvis en massa Mys

Mamma kommer ev för bi på en kopp the och god macka :)
Alltid lika mysigt med besök :)


Kan inte solen bara ta och Titta Fram .. vill sola sitta på uteserveringar dricka latte på Lunchen ;)
Thats really soft :)))

Och givetvis måste jag Kolla om Hm har fått in nåt nytt snyggt :)

jag vill ha dom gula stuprören som jag sett att en del har Inhandlat dom finns desvärre inte hos oss :(
ve och Fasa :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har inte sett den väskan på Gina, men den finns nog, =)

Postat av: Vintage*Jessica

Johanna : Måste kika in och kolla .. har dock en den affären där vi bor.. utan bara fåtal plagg suck.. vill sä gärna ha den jue :)

2006-05-23 @ 22:13:53
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback