we Togheter :)





Så här såg familjen ut i morse då vi skulle på dagis Älsklingen var ute med hunden så han fick ej vara med på en outfit bild :)

dock har jag legat i Min rosa bikini med röda körsbär på under halva dagen på hembygdsgården och lapat sol med
älsklingen :)

snacka om sommar värme tog med frukt gotta festis / vatten
massa tidningar och har legat solat vart ute gott

Helt underbart att bara få vara :)
Ligga och njuta känna all stress och alla måsten rinna av sig :)

sen var det hem duscha , ut och Lunha på en kebabrulle  efterätt med en stor härlig komo strut från diplom is :)

Kom in för ett tag sen och har verkligen njutit hela dagen :)

Var ute med barnen till kvart över sju uppe med ett par kompisar och deras barn :)
Underbart

Lilla loppan somnade efter hennes kvällsfika och dusch :)


Kennyh äter kvällfika Kikar tv :)

Och jag ska spendera kvällen med lite blogg innan jag ska kika tv äta melon talrik som Älsklingen köpte :)


 Me like the sun :)

Kommentarer
Postat av: Tesan

låter riktigt härligt!
Och den där melontalriken låter inte helt fel heller... :)

Postat av: Kim

Hillu, vilken fin outfit du hade idag :) Ser jättesommrig och fräsch ut! Hoppas du haft en bra dag! Kramar :)

2006-05-08 @ 20:30:17
URL: http://kimjohnsson.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Tesan : Melon e underbart läskade en varm vår dag :)


Kim Tackar Tackar vart bara nåt enkelt i värmen så att säga :)
hehehhe :)
blir nog bara en bikini i dag med tanke på dagens underbara väder :)

2006-05-09 @ 07:57:17
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback