Kenny IS the man ...

               33467-2585

wicked wild 
Kenny finner en sprit penna i sin ficka och wips har han ansiktstatuerat hela facet  hans kommentar till det hela

- Men mamma jag ville ju ha mustach som pappa  har ju .. crazy men fan vad vi alla skrattade
Lägg märke till att han ritade detta på vägen hem och kenny skrivet i pannan (bakvänt )
Du är så snygg baby :)))

Kenny sover hos stefan i heögen då kommer även hans farfar från stockholm upp wiiiiie.
Idag han dom med fredags badet med som kenny älskar.
han är en riktig bad kille.
God natt Kramar din Mamma.


Medans kenny var Borta hade jag Malin Madicken tjej kväll :)
Köpte Pizza och sluka i oss  och svalde ner med julmust.
Suttir kollat på tv sen gått handlat isglassar och slickat i och och snackat massa gojja.

Tack för att du finns Malin You are so grrrrreat :)


Madicken somna vid 22.00 så om jag har TUR vill säga så får ev jag en liten liten sovmorgon innan jag ser hennes troll hår sticka upp ur sängen och söger völling välling ;)
Min prinsessa.






Dagens kläder i Grå skala : Leggings Hm Ull sockar HM  Stickad grå Klänning hm Vintage stövleter second hand .
Ute grå puff ärms jacket och Dior vintage bag. Den enda grejen som stack ut i grå skalan :)


ska sysselsätta mig med att Hänga tvätt ett tag framöver sen snaska glass läsa lite bloggar
/ ev blogga.


Miss YOU Honey hoppas att det går bra att arbeta i morgon.


Tänd ett ljus och låt det brinna LÅT aldrig hoppet försvinna .

Kommentarer
Postat av: Johanna

grått är flott ;) I LIKE!

Postat av: Vintage* Jessica

Johanna : Exakt grått är snyggt om man kan bära upp det så det ej ser trist ut :)

2006-11-18 @ 09:30:11
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback