En repa på stan med Jonas ....

33467-1884

Resulterade i följande :

Snyggt armband vinrött guld / second hand.

Doftljus ( mataffären ) Äntligen har dom kommit in igen :)
var smått beroende av dessa :)


33467-1883

Usel bild men mina inköp :)

Allt second hand / röda k Hann ej in på annat :)

Madicko : Dockan Mio + Vinröda gympa braller + Flanell Lakan.+ Nattlinne.

Kenny : Klister märken i massvis + en snygg stickad väst i marinblått vitt.

Jag : Köpte en siden pyjamas nattalie. + jacka rosa med svanar 70 tal wiiie spara till bebis.
NY inplastad enya skiva som går runt nu :)
+ en snygg mysig sjal.


Thats all for now folks..

Om jag hinner ska jag snabb lubba på 2 affärer och kika imorgon :)
jag lider av sjukdomen spendera pengar tror ni att den är farlig hahahhaha :)????

Kommentarer
Postat av: Elizabet

Haha njaeee men den är väldigt smittsam;):P

Postat av: Vintage*Jessica

Elizabeth : hahhahhahahha tydligen :)

2006-09-21 @ 10:34:52
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback