Friends forever

33467-1768

Natten tillsammans med Laleh gick underbart bra :)
snuttan sov i sängen brevid mig son en stock :)
efter bus lek mat :) och en massa Kärlek.

Tiffany stannade till 21.30 tillsammans med en annan av kennys kompis Alexandra dom var inne lekte med kennys leksaker som verkar vara en riktig hit :)

Redan 9.30 kom Tiffany klämta på dörren och ville leka med kenny :)
Alldeles precis just nu Åkte Tiffany Hennes mamma Jeantte + hennes pojkvän Lars ( ca 40 års åldern)
Till stan med nya bilen tillsammans med kenny på nya ärenden :)
spännande :).

Jag ska Tvätta Dammsuga skura .. hahhahahha lördags nöje sen ska jag ut motionera med Balla alone så lilla Laleh får vara själv en sväng ( med älsklingen / katterna )

Madicken åkte nyss till farmor med pappa hade blivit bjudna på mat.


Massa massage och mys ikväll ev grekisk sallad för jag e äckligt sugen på det :)

Madicko är lite snuvig med typiskt dagis syndrom hahahha




Hinner med en snabb bloggning tvätten är i lagd disken gjord.
Hundarna har Pillatkatterna matade.


Ollalalallalala

Kommentarer
Postat av: Mezzie

ååhh berätta vad du har i grekisk sallad hade kanbske varit nåt o prov? jag hittar inga roliga sallader alls jue =/ kraam o hoppas dagen blir underbar!

Postat av: Vintage*Jessica

Mezzie ; det vi har i är grillad kyckling
Fetaost med vitlök
sen oliver
gurka
tomat små körsbärstomater.
sallad
dressingen ( grekisk )


Till det blir det Baugette med vanligt smör och ett stooort glass cola :)
Underbart gott :)

2006-09-09 @ 17:03:30
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback